Tuesday, January 23, 2007

Philippe,
Voor Philippe maken we een landschap die uiteindelijk zwart/wit geprint wordt. Op mijn blog is deze boom nog in kleur omdat ik dat pas later ga doen. Je kunt een kleurenfoto op verschillende manieren in grijstinten maken en daar neem ik liever even de tijd voor.
Maar het landschap bestaat uit verschillende foto's van het landschap aaneengeplakt tot een groot beeld. Daardoor is de foto zelf ook wat groter en printen we de foto ook op groot formaat. Als het goed is is deze foto, dus ook uitvergroot, haarscherp.
Ik laat alleen de uiteindelijke foto zien, het proces wat hieraan voorafging was voornamelijk het aan elkaar plakken van foto's met verschillende programma's en met de hand in PS. En natuurlijk het printonderzoek, om te kijken op wat voor soort papier je foto het beste uitkomt.

Helaas, na zes of zeven pogingen de foto up te loaden, heb ik het opgegeven. Ik weet niet wat er fout gaat......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home